Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Marketing 4.0 - ebook

39,90 zł (zawiera 23 % VAT)
80 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Philip Kotler  Hermawan Kartajaya  Iwan Setiawan 

15.11.2017

polski

184

MT Biznes

978-83-8087-191-5

Opis:

"Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci:

• zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; • zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; • zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.

Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.

 

***

 

Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. - Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

 

***

 

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. - Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners

 

***

 

Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. - Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business

 

***

 

Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. - George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

 

***

 

Philip Kotler jest profesorem marketingu wykładającym w Kellogg School of Management przy Northwestern University. Jest autorem ponad pięćdziesięciu książek, między innymi Marketingu – światowego bestsellera, który doczekał się piętnastego wydania. Hermawan Kartajaya jest założycielem MarkPlus, Inc. – największej w Indonezji firmy świadczącej usługi z zakresu konsultingu marketingowego. Iwan Setiawan jest dyrektorem operacyjnym w MarkPlus, Inc. "

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Marketing 4.0 - ebook
Forma zakupuCena

Marketing 4.0 - ebook

39,90 zł (zawiera 23 % VAT)
80 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Wydatki na badania lekarskie pracowników - rozliczanie podatkowe i składkowe oraz ewidencja rachunkowa
  2. 2.Darowizna towarów na cele charytatywne - rozliczenie podatkowe, dokumentacja, ewidencja księgowa
  3. 3.Sprawozdanie finansowe w firmie
  4. 4.Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF
  5. 5.Zachowania konsumentów
  6. 6.Rynki, instrumenty i instytucje finansowe
  7. 7.Organizacje międzynarodowe. Prawo instytucjonalne.
  8. 8.E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse
  9. 9.Czas postprawdy. Nieszczerość i oszustwa w codziennym życiu
  10. 10.Austriacka Szkoła Ekonomii

Najchętniej kupowane