Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

marketing w internecie

  • Marketing internetowy - ebook

    Data dostępności: 02.10.2015

    Data publikacji: 02.10.2015

    Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ebook

    Data dostępności: 14.04.2017

    Data publikacji: 14.04.2017

    "To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords - ebook

    Data dostępności: 23.04.2016

    Data publikacji: 22.04.2016

    Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci - audiobook

    Data dostępności: 25.06.2020

    Data publikacji: 25.06.2020

    Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu? O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 44,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Video marketing w mediach społecznościowych - ebook

    Data dostępności: 26.09.2018

    Data publikacji: 26.09.2018

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,90 32,31 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Co chce wiedzieć klient? - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Co chce wiedzieć klient? - ebook

    Data dostępności: 16.04.2021

    Data publikacji: 16.04.2021

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Najskrytsze miejsca duszy
  3. 3.Wśród burz
  4. 4.Miasto w gruzach
  5. 5.London Falling
  6. 6.HERK
  7. 7.Detektywi z podstawówki. Tajemnica kierowcy Ogórka
  8. 8.Zapach świeżych trocin
  9. 9.Tysiąc powodów, by uwierzyć w miłość
  10. 10.Adwokat diabła

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sekret
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Sport
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Nowa Technika Wojskowa
  7. 7.Przegląd Sportowy
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  10. 10.Newsweek Polska