Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

znalezc

  • POST CORONA - od kryzysu do szans - ebook

    Data dostępności: 30.04.2021

    Data publikacji: 30.04.2021

    Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Córka Faraona - ebook

    Data dostępności: 24.02.2022

    Data publikacji: 24.02.2022

    Opinie pisarzy: „Historia, na którą czekałam, Córka faraona, rzuca światło na jedną z najbardziej tajemniczych - i najmniej znanych - postaci Starego Testamentu. Przepiękna proza i dogłębna znajomość tematu Andrews sprawiają, że antyczny Egipt budzi się w jej książkach do życia. Ta wzruszająca opowieść daje fascynujący wgląd we wczesne lata życia Mojżesza i czasy panowania króla Tuta. Poetycka...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 40,00 36,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Buyer Persona - ebook

    Data dostępności: 21.09.2021

    Data publikacji: 21.09.2021

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Rzeczpospolita Obojga Narodów. Calamitatis Regnum
  3. 3.Najskrytsze miejsca duszy
  4. 4.Za szczytem
  5. 5.Nasza prywatna gra
  6. 6.Od pierwszego wejrzenia
  7. 7.Gra zmysłów
  8. 8.Przedstawienie czas zacząć
  9. 9.Wielka wygrana
  10. 10.Ucieczka do szczęścia

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sekret
  2. 2.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Sport
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Newsweek Polska
  10. 10.Przegląd Sportowy