Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Bezbłędna klasyfikacja odpadów - jak ją przeprowadzić krok po kroku - ebook

39,00 35,10 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Danuta Walaszek 

12.04.2024

12.04.2024

polski

31

Wiedza i Praktyka

978-83-8344-252-5

Opis:

Odpady klasyfikuje się na podstawie rozporządzenia ministra klimatu z 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów. Ale co tak właściwie oznaczają kody odpadów? Z czego wynikają? Tego dowiesz się z artykułu na str. 7.
Konkretne przykłady klasyfikacji odpadów znajdziesz natomiast w tekście na str. 12.
Wiele przedsiębiorstw klasyfikuje odpady na własną rękę i niestety w trakcie kontroli WIOŚ okazuje się, że dzieje się to w sposób nieodpowiedni. Jeżeli chcesz poznać najczęstsze błędy popełniane podczas klasyfikacji, to koniecznie zajrzyj na str. 21.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Bezbłędna klasyfikacja odpadów - jak ją przeprowadzić krok po kroku - ebook
Forma zakupuCena

Bezbłędna klasyfikacja odpadów - jak ją przeprowadzić krok po kroku - ebook

39,00 35,10 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  8. 8.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  9. 9.Co chce wiedzieć klient?
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie