Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Wydatki strukturalne 2016 w pytaniach i odpowiedziach - ebook

50,40 45,36 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

AGATA PIŁAT 

23.04.2016

23.04.2016

polski

81

Infor PL

978-83-7440-649-9

Opis:

W Publikacji omówiono uniwersalne typy wydatków występujące w jednostkach sektora finansów publicznych, np.:
• szkolenia obowiązkowe i dodatkowe – który kod będzie właściwy,
• wynagrodzenia – jaka część będzie stanowiła wydatek strukturalny,
• termomodernizacja potwierdzona audytem energetycznym lub bilansem cieplnym,
• informatyzacja (zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego) – czy prawidłowy będzie kod 11 czy 13.
Poradnik zawiera ponad 170 pytań i odpowiedzi eksperta w zakresie kwalifikowania wydatków strukturalnych. Ponadto wskazano, jak kwalifikować wydatki w ramach nowej perspektywy finansowej 2014–2020.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Wydatki strukturalne 2016 w pytaniach i odpowiedziach - ebook
Forma zakupuCena

Wydatki strukturalne 2016 w pytaniach i odpowiedziach - ebook

50,40 45,36 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  8. 8.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  9. 9.Co chce wiedzieć klient?
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie