Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Zmiany w opodatkowaniu nieodpłatnych świadczeń dla pracowników - ebook

9,90 8,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

TOMASZ KRÓL 

24.05.2016

25.04.2016

polski

12

Infor PL

978-83-7440-771-7

Opis:

Publikacja omawia obowiązujące obecnie zasady opodatkowania nieodpłatnych świadczeń i wskazuje warunki, jakie muszą zostać spełnione, aby można było uznać takie świadczenie za przychód pracownika. W efekcie wyroków sądów administracyjnych i Trybunału Konstytucyjnego z 8 lipca 2014 r. (sygn. K 7/13), organy podatkowe zmieniły bowiem sposób interpretowania przepisów o nieodpłatnych świadczeniach. Obecnie fiskus domaga się podatku dochodowego od bonusu pracowniczego przede wszystkim wtedy, gdy jego przyznania nie można uzasadnić potencjalną korzyścią dla pracodawcy (np. efektywniejszym wykonaniem zadania przez pracownika). Całość została wzbogacona zestawieniem ostatnio wydanych przez fiskusa interpretacji dotyczących najbardziej popularnych świadczeń dla pracowników.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Zmiany w opodatkowaniu nieodpłatnych świadczeń dla pracowników - ebook
Forma zakupuCena

Zmiany w opodatkowaniu nieodpłatnych świadczeń dla pracowników - ebook

9,90 8,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  8. 8.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  9. 9.Co chce wiedzieć klient?
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie