Serca nie da się oszukać
Trzydziestoletnia Nina Nowak po śmierci swojego chłopaka przeżywa załamanie. Wspomnienia nawiedzają ją w koszmarach, a jedyne ukojenie przynoszą pigułki nasenne. Przykre doświadczenia czynią z niej kogoś zimnego i wyrachowanego - kobietę nie do zdobycia.
Aby wyrwać się z matni, Nina przeprowadza się do Kopenhagi i rozpoczyna karierę jako menedżerka nocnego klubu. Za nic...
Porozmawiajmy...
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...
Język angielski
Poziom B2 - C1
Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie.
SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji.
Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...
Język niemiecki
Poziom B2 - C1
Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie.
SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji.
Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania...
Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...
Lider wśród magazynów biznesowych
Miesięcznik FORBES został uznany za Magazyn Roku wg Media i Marketing Polska.
FORBES na polskim rynku istnieje od 2004 roku.
To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych...
ESG w praktyce: Miesięcznik dla Przedsiębiorców
Szukasz rzetelnych informacji o raportowaniu ESG i obowiązkach dla Twojej firmy?
ESG w praktyce Rzeczpospolitej to idealny miesięczny przewodnik , który pomoże poruszać się w gąszczu regulacji prawnych, praktyk raportowania, wyzwań i problemów, z którymi mierzą się przedsiębiorcy w obliczu rosnących wymagań dotyczących zrównoważonego rozwoju i etyki...
Szanowny Czytelniku!
Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy.
Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.
Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...
Komunikacja (nie)toksyczna.
Nikt nie żyje w społecznej próżni. W każdym razie nikt nie powinien w niej żyć. Człowiek to istota społeczna, która do zdrowego, pełnego, szczęśliwego funkcjonowania potrzebuje innych ludzi. Spotykania się z nimi, spędzania czasu, rozmów. Niestety, relacje często są podszyte pewnym podstawowym lękiem. Mózg człowieka niczego nie boi się tak bardzo, jak odrzucenia. To naturalne...
Gdy wychodzisz z iluzji, odzyskujesz siebie
Coaching to pojęcie, które w ciągu ostatnich lat stało się niezwykle popularne. Czy jednak wiemy, co tak naprawdę oznacza? Niektórzy sądzą, że to tylko chwytliwe hasło, w rzeczywistości jednak chodzi o coś znacznie głębszego. W książce Bądź swoim własnym coachem istotne są pytania. To za ich pomocą możemy poznać siebie, a przede wszystkim odzyskać dostęp...