W P R O W A D Z E N I E
Książka „Podróż w kosmos” jest dedykowana Wszystkim Czytelnikom. Celem tej publikacji jest przybliżenie wiedzy o naszej lokalizacji we Wszechświecie i jednocześnie opisanie tego pokrótce, co nas otacza dookoła i dalej, aż do widzialnego (obserwowalnego) Wszechświata, a także zmierzeniem się z niewyobrażalnymi odległościami oraz rozmiarami panującymi w całym...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...