Na bibliotecznej półce leży pożółkły dokument. Jego autorem był Stanisław Juraszek. Został napisany w listopadzie 1943 roku. Ma on swoją historię i będzie o nim jeszcze mowa, gdyż stał się inspiracją do powstania tej książki. Z upływem lat idą w zapomnienie losy pojedynczych ludzi. Chciałoby się jednak wiedzę o nich zachować i przekazać potomnym. Przywołać wydarzenia z nimi związane i powiedzieć, że...
Autor proponuje przegląd kluczowych zagadnień i zjawisk codziennie nam towarzyszących, które wymagają od nas jakiejś odpowiedzi lub reakcji. Rozważania i medytacje mają charakter spekulatywny i stanowią propozycję oraz zaproszenie do dyskusji.
I znowu kolejny parszywy dzień. Jak zwykle dopadną mnie nieszczęścia i cierpienia, które z pasją psa myśliwskiego tylko czyhają, aż otworzę oczy, zaraz po...
JAK SKUTECZNIE POZYSKAĆ DOTACJĘ NA PRACE BADAWCZO-ROZWOJOWE?
Jeśli brakuje Ci wiedzy, nie wiesz jak zacząć pracę nad wnioskiem o dofinansowanie z programu FENG lub nie bardzo rozumiesz jaka jest różnica między badaniami przemysłowymi a pracami rozwojowymi - ten ebook jest dla Ciebie!
Dowiesz się z niego jak:
definiować i planować prace B+R,
realizować prace B+R,
opracować agendę...
Niewiarygodne, jak, przy pomocy kilku praktycznych metod, przekonać bank, by przyznał kredyt w oczekiwanej wysokości?
Ubiegaliśmy się o kredyt w naszym banku. Bank obniżył nam kredyt o połowę. To było za mało na nasze wymarzone mieszkanie. Było nam bardzo przykro, szczególnie, że niebawem urodzi nam się syn. Z polecania trafiłem na tą książkę. Dziękuję. Wyczytałem, że każdy bank inaczej oblicza...
Antologia opowiadań Szkice z życia, która powstała w ramach projektu Blogerzy Książki Piszą , to zbiór 27 opowiadań napisanych przez osoby, które na co dzień prowadzą blogi nie tylko o tematyce literackiej. Inspiracją okazało się samo życie i wszystko to, co się z nim wiąże. Teksty Antologii są niezwykle zróżnicowane, a Czytelnik znajdzie się w świecie uczuć, tajemnic oraz niesamowitych zdarzeń. Będzie...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...