Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

prowadzisz

  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data dostępności: 15.01.2020

    Data publikacji: 15.01.2020

    Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 28.11.2014

    Data publikacji: 04.11.2014

    Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 28,79 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 1
    • MP3 (znak wodny)
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Data dostępności: 15.01.2020

    Data publikacji: 15.01.2020

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Z procą na olbrzyma - ebook

    Data dostępności: 24.06.2021

    Data publikacji: 24.06.2021

    POKONAJ„ SWOJEGO OLBRZYMA”, CZYLI PROBLEMY I TRUDNOŚCI, KTÓRE WYDAJĄ SIĘ NIE DO ROZWIĄZANIA! Poznaj na nowo histori ę Dawida i wynikaj ą ce z jego ż ycia lekcje, k tóre działaj ą ! „Z proc ą na olbrzyma” to zestaw konkretnych przykładów, wskazówek i ć wicze ń , stanowi ą cych drogowskaz do rozwi ą zywania problemów, które wydaj ą si ę nie do rozwi ą z a nia. Je...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 31,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zmieniaj swój świat - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zmieniaj swój świat - audiobook

    Data dostępności: 04.06.2021

    Data publikacji: 04.06.2021

    Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić. Dlaczego nikt nic z tym nie robi? - zastanawiamy się. Dobra wiadomość jest taka, że ktoś może to zrobić. Tym kimś, kto zmieni świat wokół siebie, możesz być TY. John C. Maxwell i Rob Hoskins przez...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Zmieniaj swój świat - ebook

    Data dostępności: 12.03.2021

    Data publikacji: 12.03.2021

    Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić. Dlaczego nikt nic z tym nie robi? - zastanawiamy się. Dobra wiadomość jest taka, że ktoś może to zrobić. Tym kimś, kto zmieni świat wokół siebie, możesz być TY. John C. Maxwell i Rob Hoskins przez...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Efekt viralowy - ebook

    Data dostępności: 21.09.2021

    Data publikacji: 21.09.2021

    Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - audiobook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów - ebook

    Data dostępności: 30.10.2020

    Data publikacji: 30.10.2020

    Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zro­bić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów - ebook

    Jak zarabiać na blogu. Praktyczny kurs dla blogerów - ebook

    Data dostępności: 24.06.2020

    Data publikacji: 24.06.2020

    Blogerze! Czy dajesz przyjaciołom w prezencie kalendarz na rok, który właśnie przeminął? Czy dreszczyk emocji dają ci ciepłe kapcie i kakao? Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK” - nie czytaj dalej. Ten kurs nie jest dla Ciebie. Jest on dla tych, którzy potrafią być entuzjastyczni, odważni i kreatywni. Obiecuję, że z moim kursem nie spędzisz długich godzin w fotelu. Zamiast...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 16,00 14,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.W słońcu Bora Bora
  3. 3.Sztuka uwodzenia
  4. 4.Żona z temperamentem
  5. 5.Przyjęcie na Manhattanie
  6. 6.Miłość nas znajdzie
  7. 7.Części zamienne
  8. 8.Wakacje pełne magii
  9. 9.Wakacje pełne magii
  10. 10.Korowód

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dziennik Gazeta Prawna
  2. 2.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  3. 3.Sport
  4. 4.Nowa Fantastyka
  5. 5.Przegląd Sportowy
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Plus Minus
  8. 8.Nowa Technika Wojskowa
  9. 9.Tygodnik Powszechny
  10. 10.Tygodnik Do Rzeczy