"Pierwszy dom dla wroga, drugi dla sąsiada a trzeci dla siebie"
Jakie kroki trzeba podjąć, żeby praca przy budowie własnego domu była przyjemnością?
Co zrobić, żeby dojść do etapu wykończania budynku?
W jaki sposób nie dopuścić aby na drodze nie stanęły różne trudności i kłopoty?
Jak uniknąć sytuacji w której problemy mogą pojawić się już na samym początku inwestycji?
Jak wybudować...
DWUJĘZYCZNY DZIADEK DO ORZECHÓW - NAUKA JĘZYKA PEŁNA ZABAWY
Wyobraźnia jest jednym z najpiękniejszych darów, jakie otrzymaliśmy. Wiedzieli o tym najznamienitsi artyści - pisarze i ilustratorzy. Posługiwali się nią mistrzowsko i pozostawili dla potomnych bajecznie ilustrowane opowieści. Pamiętając o tym, przygotowaliśmy dla najmłodszych wyjątkowe wydanie „Dziadka do orzechów”....
Niewiarygodne, jak, przy pomocy kilku praktycznych metod, przekonać bank, by przyznał kredyt w oczekiwanej wysokości?
Ubiegaliśmy się o kredyt w naszym banku. Bank obniżył nam kredyt o połowę. To było za mało na nasze wymarzone mieszkanie. Było nam bardzo przykro, szczególnie, że niebawem urodzi nam się syn. Z polecania trafiłem na tą książkę. Dziękuję. Wyczytałem, że każdy bank inaczej oblicza...
e L System ANTYSTRES to KOMPLETNY ZESTAW do treningu mentalnego i psychicznego dla osób przygotowujących się do egzaminu na PRAWO JAZDY kat. B.
"eL System - Antystres" wypełnia lukę w obecnym systemie kształcenia przyszłych kierowców, jaką jest BRAK EDUKACJI w zakresie nabycia umiejętności radzenia sobie ze stresem (nie tylko na egzaminie na prawo jazdy).
Większość porad, które znajdziesz w Internecie,...
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....