Taka jest zaleta dobrych antologii, że jest w nich różnorodność - i Lato moralnego niepokoju jest właśnie tego rodzaju antologią.
Jakub Winiarski, pisarz, nauczyciel pisania
Opowiadanie to najtrudniejszy z pisarskich gatunków. Jak w soczewce przeglądać się w nim może zarówno wybitny talent autora, jak i demaskować jego kompletny brak. Autorzy niniejszej antologii posiedli jednak sekret mistrzostwa...
Pierwszy tom zaplanowanego na osiem powieści cyklu „Utracone córki”.
W londyńskiej kancelarii prawnej spotyka się kilka osób. Nie łączy ich nic, dopóki każda nie otrzyma pudełka z pamiątkami znalezionego w domu zmarłej kobiety, która przed laty prowadziła placówkę dla samotnych matek. Czy będą miały odwagę wyruszyć w podróż, aby odkryć tajemnice swojej rodziny i swojego dziedzictwa? Czy...
Ozyszczanie Czakramów to podróż do swojego wnętrza, w której poprzez metaforyczny język Podświadomości wpływasz na strukturę energetyczną swojego ciała. Zmieniając swoje wnętrze automatycznie zmieniasz to, w jaki sposób wyrażasz siebie i jak interpretujesz rzeczywistość. W życiu codziennym objawi się to ukierunkowaniem na dążenie do harmonii i równowagi.
Uwaga: jak przy każdym "oczyszczaniu" na początku...
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu!
Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...
Książka, która zaskoczy nawet największych znawców futbolu!
Gdyby Nicolas Anelka przeczytał Futbonomię, to Chelsea, a nie Manchester United, zwyciężyłaby w finale Ligi Mistrzów w 2008 roku. Gdyby trenerzy wiedzieli, ile strzałów z dystansu w Premier League znajduje drogę do siatki, pewnie by ich zakazali. Gdyby biznesmeni sięgnęli po tę pozycję, nigdy nie kupiliby klubu piłkarskiego,...
Krocz spokojnie wśród zgiełku i pośpiechu...
Praktykuj, słuchaj ciała, odkryj swoje wewnętrzne „ja”
Starożytne sanskryckie słowo „ joga ” oznacza: „łączenie”, „jednoczenie”, „scalanie”. Łączenie ducha z ciałem, jednoczenie postawy życiowej wobec samego siebie i wobec innych, scalanie ćwiczeń fizycznych z kontrolowaniem swoich myśli, popędów...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...